admin
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 6
|
Wysłany: 2009-02-28, 21:17 Regulamin forum
|
|
|
Regulamin Forum
Tworzenie tematów:
Jeśli tworzysz nowy temat, stosuj się do poniższych zasad:
a) upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział forum.
b) upewnij się, czy nie istnieje już podobny temat.
c) w temacie staraj się poinformować użytkowników o treści postu.
Odpowiadanie na posty:
Jeśli odpowiadasz na dany wątek, stosuj się do poniższych zasad:
a) odpowiadaj na temat.
b) nie umieszczaj niepotrzebnych grafik, adresów, itp.
c) pamiętaj aby twoje wypowiedzi były sensowne i na temat.
Obowiązki użytkownika:
Każdy użytkownik forum ma obowiązek dbać o porządek na forum:
a) skontaktuj się z administratorem lub moderatorem forum w celu poinformowania o łamaniu regulaminu.
b) używasz wyszukiwarki forum w celu wyszukania interesującego cię wątku.
Ostrzeżenia i kary:
a) zabrania się używania słów wulgarnych oraz obrażania w jakikolwiek sposób innych użytkowników.
b) użytkownik spamujący celowo (zakładanie dużej ilości tematów, czy odpowiedzi) jest banowany na zawsze, bez możliwości zdjęcia bana.
c) zamieszczanie linków/zdjęć/treści pornograficznych, rasistowskich i innych postrzeganych jako obraźliwe surowo zabronione. Osoby łamiące ten zakaz są automatycznie banowane.
d) pisanie cały czas dużymi literami, pogrubioną lub pochyloną czcionką jest zabronione.
e) każdy użytkownik może mieć na forum tylko jedno konto. Za posiadanie dwóch kont użytkownik może dostać bana.
f) za przeklinanie/obrażanie, użytkownik może być ostrzeżony lub jeśli sytuacja się powtarza, zostanie ukarany banem czasowym lub dożywotnim.
g) tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat, „czatowanie” może być ukarane banem.
Profil użytkownika:
a) podając miejsce zamieszkania, datę urodzenia, zainteresowania umieszczaj informacje prawdziwe, albo nie wypełniaj pól.
b) użytkownik ma prawo do umieszczenia grafiki w avatarze, maksymalna waga pliku graficznego to 12KB, maksymalna rozdzielczość to 80 na 80 pixeli.
Administratorzy/Moderatorzy:
a) obsługa forum może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość, w niektórych przypadkach uzasadnienie zostanie wysłane na prywatną skrzynkę.
b) kary dla użytkowników zależą od moderatorów oraz administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, możesz złożyć skargę do administratora forum.
Inne dodatkowe informacje
a) obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści.
b) regulamin może się zmienić w trakcie działania forum, jeśli to nastąpi zostanie podana informacja na forum.
c) użytkownik nie może domagać się kasacji swojego konta i postów.
Słowniczek terminów:
Ranga - stopień wskazujący na uprawnienia użytkownika, wyświetlany pod nickiem. Rangi mogą zmienić się:
- samoczynnie po napisaniu pewnej liczby postów
- decyzją administratora.
Avatar (emblemat) - obrazek wyświetlany pod nickiem użytkownika. Ustawia się go w profilu, wysyłając obrazek lub wpisując jego adres, zgodny z wymaganiami technicznymi określonymi w profilu.
Sygnatura - tekst wyświetlany pod każdą wiadomością użytkownika, definiowany w profilu. Może to być krótki opis lub ważna dla użytkownika maksyma.
Profil użytkownika - zbiór danych i indywidualnych ustawień forum danego uczestnika.
Topic – inaczej temat/wątek jest to oddzielna rozmowa w danym dziale.
Post – pojedyncza wypowiedź użytkownika w danym temacie.
PM Private Message (prywatna wiadomość) - opcja dostępna na forum służąca do wysyłania informacji konkretnemu użytkownikowi.
Ban - zablokowanie użytkownikowi dostępu do forum na skutek łamania regulaminu. Ban może być okresowy lub nieograniczony czasowo.
Regulamin forum obowiązuje od 28 lutego 2009 |
|